Обґрунтування механізмів управління соціально відповідальною діяльністю

Olha Pavlykivska

Анотація


У статті доведена необхідність включення політики соціальної відповідальності підприємства в стратегію управління. Подане авторське розуміння категорії "механізм управління соціально відповідальною діяльністю". Визначені основні цілі та завдання функціонування системи соціально відповідальної діяльності підприємства. Запропонований алгоритм прийняття рішень щодо реалізації соціальних програм підприємства, а також розроблена організаційна модель управління соціальними програмами.


Ключові слова


соціально відповідальна діяльність; механізм управління; стратегія управління; соціальна програма

Повний текст:

PDF

Посилання


Melnychuk, O.S. [ed.] (1974). Mechanism. Dictionary of foreign words; Editorial Board «Ukrainian Soviet Encyclopedia», Kiev, 1974, 43 pp.

Kulman, A. (1999). Economic Mechanisms, Progress, Moscow, 188 pp.

Mocherny, S.V. and Larina, Y.S. and Ustenko, O.A. (2005). Econonmic Encyclopedic Dictionary: Vol.1, World, Lviv, 616 p.

Rogach, S.M. and Gutsul, T.A. and Tkachuk, V.A. (2015). Economics and entrepreneurship, management, CP «Komprint», Kyiv, 714 p.

Kuzmin, O. E. and Dolishnyi, M.I. and Buleev, I.P. and Shynkarenko V.G. (2006). Competitiveness: problems of science and practice: monograph, «INZHEK», Kharkiv, 2006, 248 p.

Baura D.O., Bouyan O.A. (2012). Conceptual Principles of the Mechanism for Creating Corporate Social Responsibility in Ukraine, available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2012_9_20.

Bea F., Dichtl E., Schwuitzer, M. (2002). Economic enterprise, INFRA-M, Moscow, 928 p.

Parsons, T. (2002). On Social Systems, Academic Project, Moscow, 832 p.

Lazorenko O., Kolyshko R. (2008). Basic Information on Corporate Social Responsibility, Energy, Kyiv, 96 p.

Zateyshchikova O.O. (2014). Stages of forming a strategy of social responsibility of business, Business Inform, 2, Harkiv, pp. 200-205.

Vaaland, T. I., Heide, M., & Kjell Grønhaug (2008). Corporate social responsibility: Investigating theory and research in the marketing context. European Journal of Marketing, 42(9), 927-953.

Hammann, Eva-Maria; Habisch, Andre; Pechlaner, Harald (2009). Values that create value: socially responsible business practices in SMEs - enterprise evidence from German companies. Business Ethics: A European Review. 18 (1).


Пристатейна бібліографія ГОСТ


1. Мельничук О. С. Механізм. Словник іншомовних слів / ред. О. С. Мельничук. 1-е видання. Київ: Головна редакція "Українська радянська енциклопедія" (УРЕ), 1974. С. 43.

 

2. Кульман А. Экономические механизмы / общ. ред. Н. И. Хрусталевой; пер. с фр. Е. П. Островской. Москва: Прогресс: Универс, 1993. 188 с.

 

3. Мочерний С. В. Механізм. Економічний енциклопедичний словник / С. В. Мочерний, Я. С. Ларіна, О. А. Устенко та ін.; за ред. С. В. Мочерного. Львів: Світ, 2005. Т.1. C. 156.

 

4. Економіка і підприємництво, менеджмент / С. М. Рогач, Т. А. Гуцул, В. А. Ткачук та ін. Київ: ЦП "Компринт", 2015. 714 с.

 

5. Конкурентоспроможність: проблеми науки і практики: монографія / О. Є. Кузьмін, М. І. Долішній, І. П. Булеєв, В. Г. Шинкаренко та ін.; НДЦ індустріальних проблем розвитку НАН України, ХНЕУ. Харків: ВД "ІНЖЕК", 2006. 248 с.

 

6. Баюра Д. О., Буян О. А. Концептуальні засади механізму формування корпоративної соціальної відповідальності в Україні. Актуальні проблеми економіки. 2012. № 9. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2012_9_20 (дата звернення: 12.11.2017).

 

7. Беа Ф., Дихтл Е., Шввайтцер М. Экономика предприятия / пер. с нем. Москва: ИНФРА-М, 1999. 928 с.

 

8. Парсонс Т. О социальных системах / под ред. В. Ф. Чеснаковой, С. А. Белановского. Москва: Академический Проект, 2002. 832 с.

 

9. Лазоренко О., Колишко Р. Базова інформація з корпоративної соціальної відповідальності. Київ: Енергія, 2008. 96 с.

 

10. Затєйщикова О. О. Етапи формування стратегії соціальної відповідальності бізнесу. Бізнес Інформ. 2014. №2. C. 200-205.

 

11. Vaaland T., Heide M., Grønhaug K. Corporate social responsibility: Investigating theory and research in the marketing context. European Journal of Marketing. 2008. 42(9). 927-953.

 

12. Hammann E.-M., Habisch A., Pechlaner H. Values that create value: socially responsible business practices in SMEs - enterprise evidence from German companies. Business Ethics: A European Review. 2009. 18 (1).




DOI: https://doi.org/10.21847/1728-9343.2018.2(154).126989

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 4.0 International License.